15 мая
БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА "Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах"1) Выканай тэст (1- ..., 2-...., 3-...., 4-...., 5-....)
1. Дзеясловы прошлага часу адзіночнага ліку змяняюцца
па
А) часах
Б) ліках
В) склонах
Г)
родах
2. Дзеясловы прошлага часу адзіночнага ліку
маюць
А) мужчынскі, жаночы, ніякі род
Б)
жаночы, мужчынскі, сярэдні род
3. Каб вызначыць род дзеяслова прошлага часу,
трэба
А) падставіць да яго дапаможнае слова ён, яна, ці яно
Б)
патавіць пытанні што? хто?
4. Дзеясловы прошлага часу можна пазнаць па
А) суфіксах л, ў
Б) па прыстаўках
В)
па прыназоўніках
5. Адзначце сказ, дзе дзеяслоў ужыты ў форме прошлага
часу адзіночнага ліку мужчынскага роду.
А) Свежы ранак разлівае над балотам малако.
Б) З прыбярэжнага лазняку спусціўся да возера вывадак
качак.
В)
Жанчыны нясуць у кошыках грыбы.
2) Выканай у сшытку пр. 202, ст. 116
пр. 205, ст. 117,
пр. 207, ст.118.
Математика
Тема "Задачи на встречное движение"
1) Прочитай задачу.
3) Пользуясь данным способом, реши №1, стр.118
4) Реши в тетради № 3, стр. 119
№ 4, стр.119 (оформляй решение по действиям под выражением)
№ 5, стр.119
№ 6, стр.119 (не забывай подписывать вверху результаты)
№1, стр. 119
Беларуская літаратура
Тэма "Б. Сачанка "Хлеб"
1) Звярні ўвагу на словы:
борзда — хутка;
неахайна — неакуратна;
капаніца — прылада для працы на агародзе;
пракаўтнуў — праглынуў;
абрус — кавалак тканіны, якой засцілаюць стол;
спакуса — тое, што выклікае неадольнае жаданне;
мроіўся — бачыўся, уяўляўся ў думках, сніўся;
схамянуцца — раптам успомніць аб чым-небудзь.
2) Прачытай апавяданне на ст. 86-89.
3) Адкажы на пытанні:
— Калі адбываліся падзеі, апісаныя ў апавяданні?
— Што прынесла маці?
— Чаму так разглядалі акрайчык хлеба?
— Чаму маці так прыйшлося падзяліць маленькі кусочак хлеба?
— Чаму яна не адламала сабе хлеба?
— Як вы думаеце, што адчувала маці?
— Чаму хлопчык з'еў хлеб? Ці можна яго асудзіць?
— Як аднесліся да гэтага ўчынку брат, маці?
— Чаму дарослыя не дакаралі малога?
— Чаму хлопчык вырас, але тое, што ён з'еў хлеб брата, хвалюе яго ўсё жыццё?
Д.з. с.86 - 89, выразнае чытанне
2) Выканай у сшытку пр. 202, ст. 116
пр. 205, ст. 117,
пр. 207, ст.118.
Математика
Тема "Задачи на встречное движение"
1) Прочитай задачу.
Два велосипедиста выехали одновременно навстречу друг другу из двух посёлков и встретились через 2 ч. Cкорость одного пешехода была 18км/ч, а скорость другого - 15 км/ч. Найди расстояние между посёлками.
2) Рассмотри чертёж и решение задачи.
3) Пользуясь данным способом, реши №1, стр.118
4) Реши в тетради № 3, стр. 119
№ 4, стр.119 (оформляй решение по действиям под выражением)
№ 5, стр.119
№ 6, стр.119 (не забывай подписывать вверху результаты)
№1, стр. 119
Беларуская літаратура
Тэма "Б. Сачанка "Хлеб"
1) Звярні ўвагу на словы:
борзда — хутка;
неахайна — неакуратна;
капаніца — прылада для працы на агародзе;
пракаўтнуў — праглынуў;
абрус — кавалак тканіны, якой засцілаюць стол;
спакуса — тое, што выклікае неадольнае жаданне;
мроіўся — бачыўся, уяўляўся ў думках, сніўся;
схамянуцца — раптам успомніць аб чым-небудзь.
2) Прачытай апавяданне на ст. 86-89.
3) Адкажы на пытанні:
— Калі адбываліся падзеі, апісаныя ў апавяданні?
— Што прынесла маці?
— Чаму так разглядалі акрайчык хлеба?
— Чаму маці так прыйшлося падзяліць маленькі кусочак хлеба?
— Чаму яна не адламала сабе хлеба?
— Як вы думаеце, што адчувала маці?
— Чаму хлопчык з'еў хлеб? Ці можна яго асудзіць?
— Як аднесліся да гэтага ўчынку брат, маці?
— Чаму дарослыя не дакаралі малога?
— Чаму хлопчык вырас, але тое, што ён з'еў хлеб брата, хвалюе яго ўсё жыццё?
Д.з. с.86 - 89, выразнае чытанне

Комментариев нет:
Отправить комментарий