четверг, 23 апреля 2020 г.


24.04

Дистанционное обучение

Математика 
Тема "Устное деление трёхзначного числа на однозначное число"

1) Математический диктант (ответы записать в тетрадь).
1. Найди разность чисел 300 и 30.
2. Найди сумму чисел 270 и 30.
3. 420 уменьши на 400.
4. 680 уменьши в 2 раза.
5. 530 увеличь на 50.
6. 150 увеличь в 3 раза.
7. На сколько 370 больше, чем 150.
8. Найди частное чисел 390 и 13.
9. Цена коньков 160 рублей. Найди стоимость 2 пар.
10. Пароход проплыл 270 км за 3 часа. Найди его скорость.

2) Посмотри видеоурок. Но не весь, а только до деления "столбиком" (Примерно на 3 мин 23 сек фильм останови!)       Жми здесь!

3) Используя данный приём, реши в тетради по образцу № 2, стр. 96:

246 : 2 =  (200 : 2 + 40 : 2 + 6 : 2) = 100 + 20 + 3 = 123

4) Реши в тетради № 3, стр. 96
                                    № 4, стр. 96 (оформляй по действиям под выражением)
                                    № 5, стр. 96
                                    № 6, стр. 97
                                    № 7, стр. 97
5) Пришли мне фото выполненных заданий.



Беларуская літаратура
Сёння мы пачынаем вывучаць новы раздзел "Хто хоча шчасліва жыць, той працу павінен любіць"  і пазнаёмімся  з беларускай народнай казкай "Лёгкі хлеб". Нам трэба навучыцца выразна чытаць казку і зразумець асноўную думку казкі. 

1) Паслухайце казку. Націскай тут!

2) Знайдзіце   яе ў падручніку на  ст. 48, уключыце яшчэ раз запіс казкі і разам з дзяўчынкай услых чытайце.
Для выразнага чытання трэба прачытаць 3-4 разы!

3) Адкажыце на пытанні 1, 2, 3, 4, 5  на  с. 52.

4)  Знайдзіце і запішыце ў сшытак тлумачэнне слоў: дзяжа -
 купіна - 
 лагчына -
 парада -



Беларуская мова
Тэма "Абагульненне па тэме "Прыметнік""
На ўроку мы абагульнім веды пра прыметнік

1) Адкажы на пытанні:

- Што такое прыметнік?
- З якой часцінай мовы звязаны прыметнік?
- Як змяняюцца прыметнікі?
- Як  вызначыць род і лік ?
- Калі не вызначаецца род прыметніка?


  • Можаш запісаць адказы на відэа вышлі мне паслухаць.

2) Выканай заданне.
3) Выканай  у сшытку праверачную работу.

1. Сярод слоў знайдзіце прыметнікі. Выпішыце іх. Абазначце ў іх корань.
    Вясёлы, весялосць,весяліць, вясёленькі, вяселле, весялейшы.

2. Знайдзіце ў тэксце прыметнікі, якія звязаны з выдзеленымі назоўнікамі. 
Запішыце іх па ўзоры: дзень (які?) летні.
Навокал стаяла глыбокая цішыня. Толькі зрэдку патрэсквалі пад нагамі сухія галінкі. Летняе сонца сушыла на траве вадзяныя пацеркі. Задуменна стаяў цяністы гай.

3.Прыметнік, што ў дужках спалучыце з назоўнікамі. Выдзеліце канчаткі прыметнікаў.
Голуб, папера, адзенне, кветкі (белы).

4.Спішыце, устаўляючы канчаткі прыметнікаў. Вызначце лік і род прыметнікаў.
Шырок… поле, пясчан.. узгорак, зялён… трава, 
нов… сукенкі.

5.Са слоў складзіце і запішыце сказ. Падкрэсліце хвалістай лініяй прыметнікі. Абазначце канчаткі прыметнікаў, вызначце іх лік і род.
чыстай, ад, рэчкі, ветрык, павяваў, лёгкі

4) Вышлі мяне фатаздымак выкананай  работы.




Комментариев нет:

Отправить комментарий