понедельник, 18 мая 2020 г.

19 мая


БЕЛАРУСКАЯ ЛІТАРАТУРА
ТЭМА: Міхась Даніленка Даніленка "Ордэн"; абагульняючыя заняткі па раздзеле "Мірна жыць- шчаслівым быць"



1) Прачытайце інфармацыю:
       Салдаты і камандзіры за подзвігі атрымлівалі медалі і ордэны. Прычым, ордэны ўручалі за самыя смелыя і часам неверагодныя подзвігі. Адным з самых значных ордэнаў лічыцца ордэн Айчыннай вайны. Ім узнагароджваліся асобы радавога і кіруючага саставу Чырвонай Арміі і партызанскіх атрадаў. Узнагароджванне ордэнам часта праходзіла ў баявой абстаноўцы адразу пасля здзяйснення подзвігу. Знак ордэна Айчыннай вайны I ступені ўяўляе сабой выяву выпуклай пяціканцовай зоркі, пакрытай рубінава-чырвонай эмаллю на фоне залатых промняў. У сярэдзіне зоркі – залатая выява сярпа і молата на рубінава-чырвонай круглай пласцінцы, акаймаванай белым эмалевым паяском, з надпісам “Отечественная война” і залатой зорачкай у ніжняй частцы паяска. На залатой зорцы адлюстраваны канцы вінтоўкі і шашкі.




     Знак ордэна Айчыннай вайны II ступені выраблены з серабра. Часткі ордэна, не пакрытыя эмаллю, пазалочаны. 

2) Прачытайце апавяданне на с. 90 - 92;
3) Адкажыце на пытанні на с. 92.
4) Выканайце ў сшытку тэст, прышлі фотаздымак:



1. У раздзеле “Мірна жыць – шчаслівым быць” 
усе  апавяданні на якую тэму?
А) Шчасце
Б) Вайна
В)  Мір

2. Якое апавяданне напісаў Алесь Махнач?
А) "Юныя абаронцы"
Б) "Помнік герою"
В) "Хлеб"

3. Хто напісаў верш “Помнік герою”?
А) Міхась Пазнякоў
Б) Іван Муравейка
В) Міхась Даніленка

4. Якое апавяданне напісаў Міхась Даніленка?
А) “Ордэн”
Б) “Хлеб”
В) “Юныя абаронцы”

5. Што такое лазарэт?
А) комната
Б) кватэра
В) бальніца

6. Віця, яго кот і сяржант Перапечка - героі 
якога  апавядання?
А) “Хлеб”
Б) “Юныя абаронцы”
В) “На вайне і не такое бывае (Подзвіг ката Марціна)”

7. Дзед, унук Максімка і патлаты хлопец - героі
 якога  апавядання?
А) “Хлеб”
Б) “Ордэн”
В) “На вайне і не такое бывае (Подзвіг ката Марціна)”

8. Маці, Толік і хлопчык-расказчык - героі якога 

апавядання?
А) “Хлеб”
Б) “Юныя абаронцы”
В) “Ордэн”

9. Нюра, Валя і кантужаны пагранічнік - героі 
якога  апавядання?
А) “Юныя абаронцы”
Б) “На вайне і не такое бывае (Подзвіг ката Марціна)”
В) “Хлеб”

10. Складзіце і запішыце прыказку з слоў:
 “Радзіму, той, герой, гарой, за, хто”


РУССКИЙ ЯЗЫК
Тема "Работа над ошибками. Изменение глаголов
 по временам"

1) Посмотри видеурок:

2) Выучи правило на стр. 114.

3) Выполни в тетради  упр. 194,  стр. 115
                        упр. 196, стр.116
4) Выполни  в тетради тест.
1. Укажите строку, в которой записаны
 вопросы для глаголов прошедшего времени.
а) Что делает? Что делают?
б) Что сделал? Что сделала? Что сделали?
в) Что сделает? Что сделают?

2. Укажите строку, в которой правильно заданы вопросы к глаголам.
а) почистил (что делал?), напишет (что сделает?)
б) читаю (что сделаю?), бегаю (что делаю?)
в) расцвели (что сделали?), пробуждаются (что делают?)

3. Укажите строку, в которой все глаголы стоят в форме настоящего времени
а) Смеюсь, танцую, буду читать, раскрашиваю.
б) Наклеивает, растаял, привезёт, рассказывает.
в) Зеленеет, журчит, подметает, собирает.

4. Укажите строку, в которой правильно определили время глаголов.
а) придумаю (буд.вр.), ела (пр.вр.), полью (буд.вр.)
б) буду плавать (буд.вр.), слушал (наст.вр.), спрятался (пр.вр.)
в) подпрыгнул (пр.вр.), играю (наст.вр.), вошёл (буд.вр.)

5. Укажите строку, в которой изменили время глагола. 
а) говорю – говорит
б) сушит – высушит
в) решает – решают

Математика
Тема: "Закрепление"

1) Реши в тетради № 1, стр. 124 (оформляй  также по строчкам, пиши  только ответ с наименованием)
                                  № 2,  стр. 124 (не забывай подписывать промежуточный результат)
                                 № 4, стр.124 (оформляй в столбик)
                                 № 5,  стр. 124
                                 № 1, стр. 125
                                 № 2, стр. 125 (оформляй краткую запись чертежом)

Трудовое обучение
Тема "Мелкий ремонт одежды"

Внимание !

1.За одеждой надо следить ежедневно и бережно относиться:
- чистить, 
- стирать или отдавать в химчистку,
-утюжить, 
- проветривать
- правильно хранить: вешать на плечики или складывать на полку.

2.Любую одежду надо учиться ремонтировать:
- учиться пришивать пуговицы, 
- учиться пришивать вешалку,
- учиться ставить заплаты, 
- учиться выполнять штопку.

3.Выполнять ремонт своевременно;

4. Маленькое повреждение всегда легче исправить;

5. Любые вещи следует хранить в чистом виде:

- выстиранными,
 - вычищенными

6. Грязные вещи чаще поражаются молью;

7. Аккуратным людям вещи служат дольше!


Учимся пришивать пуговицы!


Комментариев нет:

Отправить комментарий